konduktív pedagógia

Konduktív pedagógia/nevelés

Konduktív pedagógia/nevelés

A konduktív pedagógia (Pető módszer) egy speciálisan integrált komplex mozgásfejlesztő módszer, melynél a fejlesztés fő területe a mozgásban tapasztalható elmaradás, de emellett a nagy hangsúlyt kapnak a kognitív képességek, valamint az egyéb, sérülésből fakadó elmaradások kiküszöbölése.

A konduktív pedagógia nem az idegrendszeri sérülésből adódó deficitet változtatja meg, hanem alkalmazkodásához szükséges koordinált működést tanít/újratanít, a tanulás aktív formáját hangsúlyozva. Ez a technika tanítja meg a pácienst az önkiszolgálásra, kommunikációra, és arra, hogy a társadalomba be tudjon illeszkedni.

Az egyéni fejlesztések mellett a csoportos foglalkozások is jótékony hatást gyakorolnak a páciensekre, hisz fejlesztik a CP-s gyermekek nagy részénél elmaradásban levő szociális képességeket is.

Akiknek ajánljuk:

  • központi idegrendszeri sérült gyerekeknek (cerebral paraesis, stroke, hemiplegia, diplegia, tetsraplegia, tetraparesis spastica
  • traumás agysérülés stb)
  • megváltozott izomtónus esetén (hypotónia, hypertónia)
  • gerincferdülés, hanyag tartás esetén
  • Ortopédia kórképek és tartási rendellenesség esetén (gerincferdülés, ferdenyak, lúdtalp stb)
  • oxigénhiánnyal, agyvérzéssel született gyermekek esetén
  • Down szindrómás és speciális szindrómával élő gyerekeknek
  • traumás sérülések, műtétek utáni rehabilitáció esetén
  • SDR, Nazarov, Nazarkin műtét után
  • ataxia
  • atetosis

Budapesten a XIX. kerületben, Kispesten várjuk Önöket a Trappsifüles Mozgás- és Készségfejlesztő Központban konduktív pedagógia kezelésekkel.

Keressenek bennünket bizalommal elérhetőségeink valamelyikén: http://trappsifules.hu/kapcsolat/