Szakembereink

A Trappsinál mindig a gyermekek érdekeit helyezzük előtérbe és ezt is szem előtt tartva állítunk olyan magas elvárásokat a kollégáinkkal szemben. Ennek köszönhetően viszont elmondhatjuk, hogy igazán büszkék vagyunk a nálunk dolgozó szakembergárdára.

Gelencsér-Trapp Dorottya

Okleveles Gyógytornász-fizioterapeuta, Pfaffenrot-terapeuta, Schroth-terapeuta

Szakmai vezető

2010-ben végeztem a Pécsi Tudomány Egyetemen és szereztem meg a gyógytornász-fizioterapeuta végzettséget.

Pályafutásom eleje óta főként a gyermekek fejlesztése került előtérbe. Első munkahelyemen főként sérült gyermekekkel találkoztam, akiknek látássérülése is volt. Nagy feladat és motiváció volt velük dolgozni, de sok tapasztalatot gyűjtöttem és megtanultam, hogy az apró változás is sokat jelent. Pár évvel később vállalkozó lettem és kibővült a foglalkozási köröm, mozgássérült gyermekeket, csecsemőket is elkezdtem kezelni, továbbá csoportos foglalkozásokat is tartottam. Az életemben meghatározó szerepet tölt be a gyermekek fejlesztése, már csecsemőkortól, egészen a felnőtt korig.  Szeretek gyermekkel foglalkozni, mert minden nap motiválnak, gondolkodásra bírnak, hogy az óráim változatosak, színesek legyenek. Sok szeretetet kapok, és egy rosszul induló nap is jól végződik. Munkám során sok tapasztalatot gyűjtöttem és számos kórképpel találkoztam. Hasznos tanfolyamokat sajátítottam el, mert nagyon fontosnak tartom a páciensek komplex kezelését, és ezen szempontnak megfelelően végzem munkámat is.

 

Berényi Zsuzsanna

Okleveles Gyógypedagógus, TSMT, ÁMV, HRG terapeuta

A gyermekekkel való munkámat óvodapedagógusként kezdtem, majd gyógypedagógusként végeztem a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógia Tanárképző Főiskolán, később Tervezett Szenzomotoros Tréning terapeuta és gyógyúszás foglalkoztató (HRG) végzettséget szereztem. Sok éve foglalkozom szenzoros ingerfeldolgozási problémával küzdő gyermekekkel, ezért a hatékonyabb fejlesztésük miatt az AIT-FST képesítést is megszereztem, majd ismereteim bővítése miatt NILD terapeuta lettem. Leginkább mozgásterápiával foglalkozom, egyéni és csoportos TSMT terápiával segítem a hozzám forduló családokat.

 

Bakó Dóra

Okleveles Gyógypedagógus, Babamasszázs oktató

Első diplomámat az ELTE Tanítóképző karán szereztem kisgyermeknevelőként, évekig speciális, kis létszámú bölcsődei csoportban dolgoztam 2-5 éves, eltérő fejlődésmenetű gyermekekkel. 2015 óta nemzetközi okleveles babamasszázs oktatói tevékenységet is folytatok, mellyel igazán közel kerültem az 1 éves kor alatti korosztályhoz is.

Miután az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai karán megszereztem gyógypedagógusi diplomám, mindenezen tapasztalataim hasznosítva kezdtem el foglalkozni a babák, illetve kisgyermekek mozgásfejlesztésével, és kognitív (érzékelés-észlelés, figyelem, emlékezet, gondolkodás) fejlesztésével, melyek egymással szoros kapcsolatban állnak.  Minden mozgás pozitív hatással van az idegrendszer érésére, és a kognitív fejlődésre, a játékos részképességfejlesztés is eredményeket hoz a mozgásfejlődésben.


A szülőkkel, és gyermekeikkel való partnerkapcsolatot fontosnak tartom, hogy felszabadultan, vidáman éljük meg. A gyermekkor játékossága és felhőtlensége a kiinduló pont minden gyermekkel töltött percben, ez egyúttal a komplex korai fejlesztés alapja is.

 

Klajkó Noémi

Okleveles Logopédus-gyógypedagógus 

2004-ben végeztem az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karon, ahol a szakmai tudásomat szereztem meg.

Azóta az óvodás és iskoláskorú gyermekek logopédiai fejlesztésével foglalkozom.

Fontosnak tartom a szakmai fejlődést, ezért folyamatosan továbbképzéseken vettem részt. Elvégeztem a Sindelar részképesség fejlesztő tanfolyamot iskolások részére és a diszkalkulia tanfolyamot, valamint 2010-ben szakvizsgát szereztem. Jelenleg a X. kerületi Pedagógiai Szakszolgálat alkalmazásában óvodában dolgozom.

Munkámat nagyon sokszínűnek találom és sok szakmai tapasztalatot gyűjtöttem az elmúlt tíz év alatt az artikulációs terápia ( például :nem tudja kiejteni az r hangot, s helyett sz hangot ejt) megkésett beszédfejlődés, nyelvlökéses nyelés, grafomotoros fejlesztés, diszlexia prevenció, iskolaelőkészítő, diszlexia reedukáció, diszkalkulia terápiában, beszédtechnika és relaxáció dadogók részére, valamint iskolás Sindelar-részképesség fejlesztő terápiában.

A hozzánk járó gyermekeket először megvizsgálom, megfigyelem és egy véleményt írok róluk, amelyben megfogalmazom a tapasztaltakat. Ezután egy fejlesztési tervet készítek, ami alapján elkezdhetjük a terápiát.
Számomra nagyon fontos, és a szemléletemre jellemző, hogy jó kapcsolatot alakítsak ki a gyermekkel és a szülővel, mert akkor igazán sikeres a fejlesztés, ha a gyermek szívesen vesz részt a foglalkozásokon és sok sikerélmény éri. Minden gyermek saját adottságaihoz alkalmazkodva, játékosan, jó hangulatban, színesen, sok szeretettel és motivációval fejlesztem a gyermekeket.

 

Hatházi Hajnalka

Okleveles Óvodapedagógus, TSMT terapeuta

Hatházi Hajnalka vagyok, óvodapedagógus és TSMT terapeuta. Nagyon fontosnak tartom a korai fejlesztést, a végzettségem lévén az óvodás korosztály áll hozzám a legközelebb. A munkám rávilágított arra, mennyire fontos a gyermekek sokoldalú, harmonikus fejlődése, egyéni fejlettsége és az igényeikhez, érési tempójukhoz igazodó, differenciált személyiségfejlesztés.

A tervezett szenzomotoros csoportos és egyéni tréning (TSMT) módszerének megtanulásával azoknak a gyermekeknek tudok segítséget nyújtani, akik megkésett mozgás- vagy beszédfejlődésűek, nehezen tudnak figyelni, ügyetlenek, hiperaktívak, viselkedési vagy beilleszkedési problémáik vannak, autisták. Mindemellett ezzel az eljárásmóddal nemcsak iskolaéretleneket és az iskolai nehézségekkel küzdőket támogatom, de az iskola előtt állókat is, megalapozva a sikeres iskolakezdést.

Nagy örömmel látom a gyermekek fejlődését, a szülőkkel együttműködve küzdök a pozitív változásokért! Hiszem, hogy minden gyermek egy különleges csillag, de ha csiszolunk rajtuk, még fényesebben ragyoghatnak!

 

Marthné Horváth Petra

Okleveles Gyógytornász-fizioterapeuta, Schroth-terapeuta

Gyógytornász diplomámat 2003-ban szereztem a budapesti Semmelweis Egyetem ETK szakán. Előtte elvégeztem egy fizioterápiás iskolát, amely jó alapot adott a későbbi tanulmányaimnak.

15 évig a II. kerületi szakrendelőben dolgoztam, ahol sok tapasztalatot szereztem különféle mozgásszervi kórképek kezelése terén. Ezt követően az egészségügy különböző területein dolgoztam, ahol gyógytornász tapasztalataimat gyarapíthattam. Pályám során folyamatosan bővítettem tudásomat és különböző továbbképzéseken vettem részt, hogy újabb szemléletekkel bővítsem ismereteimet. Legutóbbi ilyen továbbképzésen éppen a gerincferdülések kezelésére alkalmas Shroth terápiát oktató tanfolyamot végeztem el, ahol Schroth terapeuta minősítést szereztem.

Mindig is tudtam, hogy gyerekekkel szeretnék foglalkozni, ezt az érzést személyes tapasztalataim is növelték. Gyerekkoromban gerincferdülés miatt korzettet hordtam és emiatt is folyamatosan gyógytornázom. Az élet úgy hozta, hogy kisfiam is gyógytornára szorult, így a vele kapcsolatos tapasztalatok végleg ebbe az irányba tereltek.

Személyes érintettségem és tapasztalatom révén igazán át tudom érezni a gyermekek és kamaszok mozgásszervi problémáit, élethelyzetét és kellőképpen tudom motiválni őket, valamint segíteni a gyógyulásukat.

Kezeléseim során fontosnak tartom a közvetlen, oldott légkörbe burkolt precíz, célzott terápiát.

 

Pelle Zsuzsanna

Okleveles Gyógypedagógus, Szomatopedagógus

2005-ben végeztem a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolán, tanulásban akadályozottak tanára és szomatopedagógia terapeuta szakon. Pályám első éveit a súlyosan-halmozottan sérülteket ápoló-gondozó otthonában töltöttem, ahol a legváltozatosabb sérülésekkel, fogyatékosságokkal találkoztam. 

Jelenleg a Trappsifüles Mozgás- és Készségfejlesztő Központ mellett a Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat XVIII. Kerületi Korai Fejlesztő Részlegében dolgozom gyógypedagógusként. Ezeken a helyeken nap mint nap sok tapasztalatot szerzek a korai életkorban jelentkező fejlődési eltérésekről, problémákról. 

Szeretek gyerekekkel foglalkozni. A legfontosabbnak a nap mint nap kreatív gondolkodást igénylő a lehető legkorábban megkezdett, komplex fejlesztést gondolom. A gyerekek fejlesztését a lehető legjátékosabb formában valósítom meg óráimon. 

Terveimben szerepel ismereteim bővítése gyógypedagógia mesterképzési szakon. 

Orbán Ágnes

Okleveles Gyógytornász-fizioterapeuta, Schroth-terapeuta és Pfaffenrot-terapeuta

Tanulmányaimat 2017-ben fejeztem be a Semmelweis Egyetemen, ahol gyógytornász-fizioterapeuta végzettséget szereztem.

Mindig is gyerekekkel szerettem volna foglalkozni, ezért volt kitűnő lehetőség, hogy a Gottsegen György Országos Kardiológiai Intézet gyermek szívsebészetén tudtam elhelyezkedni gyakornokként. Főállásban a diplomám megszerzése óta is itt dolgozom és bővítem tapasztalatomat gyermek gyógytornászként.

Szakmai fejlődésem érdekében időközben több tanfolyamon is részt vettem, többek közt Shroth, Pfaffenrot, kinesio taping, babamasszázs és jelenleg is folyamatosan képzem magam csecsemők kiskamaszok mozgásfejlesztésével kapcsolatban. Legfőbb célom, hogy minden gyermeknek a saját igényeikhez igazítva a lehető legjobb kezelést nyújtsam. Nagyon szeretek gyermekekkel foglalkozni, mert a velük való munka sosem unalmas és folyamatos kreativitást igényel. Az órákat változatosan és játékosan igyekszem felépíteni úgy, hogy a gyermekek számára ne egy kötelező foglalkozásnak tűnjön.

A Trappsifülest a sok ajánlás, valamint az itt dolgozó kollégák szakmai alázata és folyamatos csapatban együtt dolgozása miatt választottam.

 

Kocsis Dóra

Okleveles Gyógytornász-fizioterapeuta, Therasuit-terapeuta

2016-ban végeztem a Pécsi Tudomány Egyetemen és szereztem meg a gyógytornász-fizioterapeuta végzettséget.

Már az egyetemen töltött idő alatt kiderült számomra, hogy további munkásságomat a gyerekek körében szeretném végezni. Gyakorlatszerzésként szakszolgálatoknál hospitáltam, ahol főképp sérült gyermekekkel találkoztam. Nagyon megtetszett ennek a korosztálynak a kitartása, akarata és szeretete, így nem volt kérdés, hogy a későbbiekben az ő fejlesztésükkel szeretnék foglalkozni.

Az egyetemet követő négy évemet főképp idegrendszeri és baleset következtében sérült picik fejlesztésével töltöttem.

Az évek alatt különböző tanfolyamokon vettem részt, hogy tudásomat bővítsem és az így megszerzett tudást és különböző technikákat tudjam alkalmazni a fejlesztések során.

A kicsik őszintesége, kitartása, illetve az a fejlődés amit óráról órára látok rajtuk és persze nem utolsó sorban a tőlük kapott szeretet adja az egész szakma értelmét számomra.

 

Farkas Katalin

Farkas Katalin

Okleveles Gyógyornász-fizioterapeuta, Pfaffenrot-terapeuta, Schroth-terapeuta

2014-ben gyógytornászként végeztem a budapesti Semmelweiss Egyetemen. Már az egyetem utolsó évében is foglalkoztatott a gyerekekkel való közös munka. A csecsemő és gyermekgyógyászat gyakorlatok alatt ez csak erősödött bennem, ezért az államvizsga után számos gyermekekkel foglalkozó intézményben hospitáltam, tapasztalatot és gyakorlatot szereztem. Végül így jutottam el a Trappsifüleshez is.

Jelenleg a Honvéd Kózház járó és fekvőbeteg osztályán dolgozom gyógytornászként a Trappsifüles mellett.  Eleinte a felnőtt páciensekkel szerezett tapasztalataim felhasználásával kezdetem el a kicsikkel foglalkozni. Véleményem szerint a kettő nem is olyan különböző, mégis a gyerekek fejlesztése nagyon motiváló számomra és új kihívás elé állít minden nap.

Rájöttem, hogy a picikkel való foglakozás nemcsak mozgásfejlesztést jelent. Itt tapasztaltam először, hogy mennyire feltöltődöm egy-egy mosolytól, milyen izgalmakat jelent az, hogy egy-egy gyerekkel hogyan tudok játékosan együtt dolgozni.

 Nagyon szeretem ezt a munkát, minden nap változatos. Szakmai tudásom frissítésére számos továbbképzésen vettem részt, melyeket a gyerekgyógyászatban használatos továbbképzésekkel bővítek jelenleg.

 

Szilágyi Heléna

Okleveles Pszichológus, viselkedéselemző

Viselkedéselemzői diplomámat a Szegedi Tudományegyetemen kaptam kézhez 2013 januárjában, az okleveles pszichológus végzettségemet pedig a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Klinikai- és Egészségpszichológia szakirányán szereztem meg 2015-ben. Jelenleg a Semmelweis Egyetem hallgatója vagyok, mint leendő gyermek klinikai és mentálhigiéniai szakpszichológus.

Pályámat iskolapszichológusként kezdtem, egy tanév erejéig Kispesten dolgoztam egy bentlakásos iskolában, ahol sok hátrányos helyzetű és magatartászavarral küzdő gyermekkel foglalkoztam Ezt követően egy pedagógiai szakszolgálatnál tevékenykedtem Nagykőrösön. Itt képességvizsgálatokat végeztem, valamint a nevelési tanácsadás és a tehetséggondozás feladatait láttam el. Vezettem relaxációs és önismereti csoportot kamaszoknak, valamint művészetterápiás foglalkozásokat óvodásoknak és kisiskolásoknak.

Önkénteskedtem egy alapítványnál is, ahol kamasz és felnőtt kliensekkel dolgoztam együtt, illetve közösségi programokat szerveztünk, hogy azok is megismerkedhessenek a pszichológiával, akiknek más körülmények között nem lenne rá lehetősége.

Jelenleg egy gyermekvédelmi szakértői bizottság tagja vagyok, ahol családból kiemelt gyermekek mentális állapotát vizsgálom. Eddig a három hónapos csecsemőtől kezdve a tizennyolc éves kamaszokon át minden korosztály megfordul nálam.

Az elmúlt években számos tapasztalatra tettem szert, sok korosztállyal dolgoztam együtt, rengeteg fájdalmat és gyógyulást láttam. Úgy hiszem, tettekkel, dallamokkal, színekkel olykor jobban ki lehet fejezni a bennünk szunnyadó érzéseket és emlékeket, mint szavakkal, ezért munkám során művészetterápiával és relaxációs technikákkal segítem az önfeltárás folyamatát. Konzultációimra szívesen várom azokat a szülőket és gyermekeiket, akik a segítségemmel az önismeretükön vagy szorongásaikon akarnak dolgozni. Kereshetnek, ha a gyermek a körmét rágja, ha a beilleszkedésével gondok adódnak, ha viselkedése hirtelen megváltozott, nyugtalanabbá vagy visszahúzódóbbá vált.

Közös munkánk révén megérthetjük a gyermek lelkivilágát és a problémákra megoldást találhatunk, hiszen a szülő ismeri legjobban a gyermekét.

 

Szabóné Kósdy Ilona Trappsifüles

Szabóné Kósdy Ilona

Okleveles Logopédus-gyógypedagógus

Tanulmányaimat a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskolán végeztem logopédia – oligofrénpedagógia szakpárokon. 1984 óta dolgozom logopédusként. Kezdetben Budapesten a 17. kerületben helyezkedtem el, ezt követően a 18. kerületben egy logopédiai osztály vezető logopédusaként folytattam munkámat. 2015 óta az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar oktatójaként részt veszek a logopédushallgatók szakmai felkészítésében. 2005-ben felsőfokú informatikai végzettséget szereztem, amit igyekszem a logopédia területén minél jobban kamatoztatni.

A színvonalas, sokoldalú – komplex ellátás biztosításának érdekében igyekszem a folyamatos szakmai képzésre és megújulásra.

Többnyire a 3-14 éves korosztállyal foglalkozom.

Logopédiai tevékenységem során az alábbi terápiákban szereztem jártasságot:

  • beszédindítás
  • beszédhibák, artikulációs zavarok korrekciója
  • beszédészlelés, beszédértés fejlesztése
  • nyelvlökéses nyelés terápiája
  • diszlexia, diszgráfia terápiája és prevenciója
  • komplex nyelvi fejlesztés
  • diszfónia kezelése

Munkám során nagyon fontosnak tartom az együttműködést a szülőkkel, illetve a gyermekkel foglalkozó más szakemberekkel. A hatékony fejlesztés alappillérei az „együtt gondolkodás”, egymás munkájának segítése és a hatékony kommunikáció.

 

Szabóné Kósdy Ilona Trappsifüles

Németh Nikoletta

Okleveles Konduktor, tanító, Pfaffenrot-terapeuta 

A Pető András Főiskola (korábban: Mozgássérültek Pető András Nevelőképző és Nevelőintézete) konduktor-óvodapedagógus szakán végeztem. Szakmai gyakorlatom során elsősorban az óvodás korú központi idegrendszeri sérültek fejlesztésében szereztem tapasztalatot a konduktív pedagógia módszerével. Rövidebb időszakokban azonban dolgoztam ennél alacsonyabb életkorú, valamint általános iskolás korú gyerekekkel is. Elsősorban csoportos foglalkozásokat tartottam. 

Azért szeretem a munkámat, mert minden nap új kihívások elé állít. Minden gyerek más, mindenkinek mások az igényei. Az óráim során törekszem arra, hogy azok mindig megfeleljenek a gyerekek igényeinek, játékosak és élvezhetőek legyenek. Minden újonnan elsajátított mozdulat egy közös siker, ami mindig erőt ad a folytatáshoz. Terveim közt szerepel tudásomat különböző kiegészítő tanfolyamokkal bővíteni a még hatékonyabb fejlesztés érdekében.

 

Szabóné Kósdy Ilona Trappsifüles

Fazakas Enikő

Okleveles Gyógytornász-fizioterapeuta,   Schroth-terapeuta, Therasuit-terapeuta 

2012- ben végeztem Budapesten a Semmelweis Egyetemen. Gyógytornász-fizioterapeuta a végzettségem. A szakmám elkezdése óta többnyire gyerekekkel foglalkozok, csecsemőkkel és felnőttekkel egyaránt. Azon szerencsés emberek közé tartozom, akik szeretik munkájuk. Gyerekekkel foglalkozni mindig kihívás, sosem unalmas. Egy édes mosoly vagy egy humoros mondat még egy fárasztó nap végén is jókedvre derít. Nagyon fontosnak tartom, hogy mindig fejlesszem terápiás készségeim, tanuljak tapasztaljak, ezért sokat utazok külföldre is. Az egyetem végén Helsinkiben töltöttem a gyakorlati időszakom, voltam Varsóban egy terápiás központban tanulni és dolgozni. Jelenleg Oroszországba járok tapasztalatot cserélni az ottani terapeutákkal. A munkámban mindig törekszem a pontosságra, funkcionalitásra, holisztikus látásra és terápiára.

 

Szabóné Kósdy Ilona Trappsifüles

Ágoston Zsuzsanna

Okleveles Gyógytornász-fizioterapeuta,   Schroth-terapeuta, Therasuit-terapeuta

Gyógytornász-fizioterapeutaként diplomáztam 2015-ben és már a tanulóévek alatt fontosnak tartottam megismerni más országok egészségügyi rendszerét, így gyakorlati félévemet Finnországban töltöttem. Diploma után Németországban dolgoztam egy évet gyógytornászként egy kis magánrendelőben. Hazatérésem után kis ideig a János kórház ortopédiai osztályán segítettem a műtétek után lábadozóknak, azonban hamar ráébredtem, hogy nem érzem ott jól magam. Ekkor jött a lehetőség, hogy az Országos Látásvizsgálóban dolgozhassak, látássérült gyermekek korai mozgásfejlesztésével. Innen már csak egy ugrás volt a Trappsifüles. 

A gyermekekkel való közös munka, legyen az halmozottan sérült gyermek, vagy “csak” egy hanyag tartás mindig tartogat magában kihívásokat, de rengeteg mosolyt és vidám perceket is. Számomra a munkám az, ami feltölt, ami kikapcsol és amikor azt érzem, hogy hasznos és fontos dolgot végzek.

 

Szabóné Kósdy Ilona Trappsifüles

Molnár Anikó

Óvodapedagógus, fejlesztőpedagógus, okleveles gyógypedagógus

Pályafutásomat óvónőként kezdtem, majd 2001-ben az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai karán végeztem, mint gyógypedagógus, pszichopedagógia szakirányom, és azóta is képzem magam. Főállásban a 19. kerületi Pedagógiai Szakszolgálatnál dolgozom.

A Trappsifülesben olyan gyerekkel/tanulókkal foglalkozom, akik valamilyen oknál fogva nehezebben tanulnak meg írni, olvasni, számolni, és a tanuláshoz szükséges alapkészségeik, úgymint: figyelem, testséma, téri tájékozódás, nagymozgás és finommotorium, látási és hallási érzékelés, észlelés (vizuális rész-egész, alak-háttér, vizuális és auditív emlékezet, beszédészlelés és –megértés), szókincs, gondolkodási funkciók, számolási készség, valami miatt lassabban, más ütemben fejlődik.

Az iskolakezdés, mind a szülők, mind a gyermekek számára kihívást jelent. Fontos, hogy minden olyan képesség, készség a gyermekek birtokában legyen, amely segíti Őket abban, hogy sikeresen megtanuljanak írni, olvasni, számolni.

Szakmai vizsgálatok is bizonyítják azt, hogy az óvodás életkor igen érzékeny periódus a gyermekek életében, valamint az időben megkezdett prevenció (megelőzés), és fejlesztés lényegi szempont a hatékony tanulási képességek fejlődése, és a sikeres iskolai teljesítés, beválás szempontjából.

Azok a gyerekek, akiknek részképességei fokozottabban egyenetlen fejlődést mutatnak, az évek során egyre halmozhatják hátrányaikat, úgynevezett tanulási nehézséggel/zavarral küzdővé válhatnak. Ezekre ráépülhetnek a különböző viselkedési problémák, ezzel nehezítve a boldog gyermekkort és sikeres iskolás éveket.

Az érett idegrendszer és mozgáskészség –mellyel a mozgásterapeuták foglalkoznak- fejlődése, fejlesztése után, szabad utat kap a kognitív funkciók támogatása.

 

Köszönjük, hogy bennünket választott!

 

Üdvözlettel:

A Trappsifüles csapata

 

Gyermekem minőségi fejlesztése az én kezemben van.

KERESSEN BENNÜNKET ELÉRHETŐSÉGEINK BÁRMELYIKÉN!.

+36 30 221 221 0

info@trappsifules.hu

1193 Budapest, Táncsics Mihály utca 72.